Diuen que una de les coses més meravelloses de la vida és trobar una persona amb qui tinguis una afinitat quasi completa, amb qui t'entenguis d'una manera quasi superposable, sense judicis ni prejudicis. Nosaltres, i segurament molts de vosaltres, hem trobat aquesta amistat perfecta amb la meravellosa persona que és la Xisca.

Xiscu, Xisca, Xis, Francisca, Francisqueta, Franchesca, Xiscote, mil noms per algú amb mil facetes: la Xisca de festa, la Xisca de confidències, divertida, boja i alhora absolutament sensata, una gran professional i excel·lent amiga, la millor companya del viatge que és la vida. Com moltes vegades ens dit ella, el major èxit de la seva vida és invisible i alhora sòlid i tangible, són les persones que la rodegen i l'estima mútua que es transmeten.

Després de tots aquests anys compartint moments amb ella, podríem dedicar milers i milers de paraules per donar-vos motius per escriure-li, però no crec que sigui necessari. Ens agradaria, doncs, que féssim tots servir aquest blog per fer-li arribar a la Xisca, el dia 1 d'Agost, dia del seu aniversari, una mostra en quatre ratlles del que significa per a tots nosaltres haver tingut el plaer d'haver-la conegut.

Sentiu-vos, doncs, còmodes i compartiu unes línies, un vídeo, una foto o el que volgueu per fer-li arribar aquest regal a la Xisca, perquè encara que alguns de nosaltres estarem lluny, pugui tenir un trocet de cadascú el dia que fa 27 anys.

Xisqueta, t'estimem


Gràcies per la vostra complicitat


martes, 24 de julio de 2012


FELICIDADES!!!

Para empezar, nunca se me han dado bien estas cosas... Pero mientras pensaba en qué poner, me ha venido a la cabeza el prólogo Por quién doblan las campanas (por este prólogo es por lo único que no me arrepiento de haber abierto un día ese libro, y que me perdone Hemingway), a lo que vamos, que pensé en ti y me recordaste esto: "Nadie es una isla completo en si mismo; cada hombre es un pedazo del continente, una parte de la tierra; si el mar se lleva una porción de tierra, toda Europa queda disminuida, como si fuera un promontorio, o la casa de uno de tus amigos, o la tuya propia; la muerte de cualquier hombre me disminuye, porque estoy ligado a la humanidad; y por consiguiente, nunca preguntes por quién doblan las campanas; doblan por ti." John Donne. Esta frase puede tener varias interpretaciones, pero para mi, siempre ha significado que cada persona de nuestra vida forma parte de nosotros, y nosotros, somos al fin y al cabo un continente, por lo que ya que tengo que escribir en este blog, aprovecho para decirte que aunque no nos conocemos tanto, eres de esas personas que forman parte de mi, y lo has conseguido enseguida (nunca fui una chica fácil, aunque parezca lo contrario), porque haces que siempre me sienta en casa, y creo que lo haces con todo el mundo, haces que la gente se sienta cómoda y tranquila contigo y que sienta que puede decir cualquier cosa. En fin, que no me quiero poner cursi, que nunca fue lo mío, pero te quiero dar las gracias por ser tan de verdad. 

Y de paso, te regalo mi cuadro favorito (sé que probablemente es de los más vistos, pero lo adoro desde pequeña). Eso sí, no vayas a reclamarlo, que me temo que no te lo darán...





Pues lo dicho, muchas felicidades, y más que feliz día, feliz vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario